Se zveřejňováním konkrétních typů vhodných pokladních zařízení, popř. SW Finanční správa nepočítá, a ani tak činit nemůže, aby nedělala reklamu výrobcům či jinak nezasahovala do volného trhu.
Nabídku vhodných zařízení, resp. SW, je však možné vyhledat přímo na Internetu. Věříme, že při hledání např. "aplikace pro EET", "pokladna pro EET", "EET", apod. se zobrazí potřebné informace. Případně můžete využít služeb a poradenství různých profesních sdružení či podnikatelských svazů.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
O autentizační údaje lze požádat jedním z následujících způsobů:
• Elektronicky, na stránkách Daňového portálu pomocí formuláře "Žádost o autentizační údaje", který je třeba podepsat přihlašovacími údaji do Datové schránky. Autentizační údaje budou zaslány do této datové schránky.
• Osobně na kterémkoliv územním pracovišti finančního úřadu, kde žadatel získá autentizační údaje okamžitě v zapečetěné obálce.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Bezprostředně po odeslání elektronického formuláře "Žádost o autentizační údaje do EET", je v aplikaci Elektronická podání pro Finanční správu zobrazena stránka informující o úspěšném odeslání podání. Na stránce informující o úspěšně odeslaném podání je mimo jiné k dispozici:
- Podací číslo a Heslo, které slouží pouze pro ověření stavu odeslaného podání. Podací číslo a heslo neslouží pro přihlášení do webové aplikace EET.
- možnost uložení souboru s potvrzením podání (…potvrzeni.p7s). Soubor s potvrzením podání není pokladním certifikátem určeným pro EET.
Pro přihlášení do webové aplikace Elektronická evidence tržeb, je třeba použít Název uživatele a Heslo, které obdržíte datovou zprávou do Datové schránky. Název uživatele je ve tvaru „A“ a „číslo“, např. A1234567.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Vstupte na přihlašovací stránku pro Správu údajů evidence tržeb, vyplňte kolonky "Název uživatele" a "Heslo", zatrhněte "Nejsem robot" a klikněte na tlačítko "Přihlásit". Na nové stránce budete vzhledem k tomu, že se jedná o Vaše první přihlášení, vyzváni ke změně hesla.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Vstupte na přihlašovací stránku pro Správu údajů evidence tržeb. Klikněte na odkaz "Nemůžete se přihlásit? Zapomněli jste heslo? Požádejte o změnu hesla.“, který je dostupný u tlačítka "Přihlásit“. Po vyplnění názvu uživatele a DIČ poplatníka, je možné si nechat zaslat email pro změnu hesla.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Po přihlášení do webové aplikace EET, klikněte v části UŽIVATELÉ, v tabulce Správa uživatelů na uživatele, kterému chcete změnit úroveň zabezpečení.
Na stránce Detail uživatele, v části formuláře Přihlašovací údaje vyberete v rozbalovacím menu Způsob ověření. Klikněte na tlačítko Uložit, zadejte svoje heslo a klikněte na tlačítko Ověřit.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
V případě poruchy pokladního zařízení může poplatník ve své činnosti pokračovat. Z povahy věci je však zřejmé, že nebude v daném okamžiku moci zaslat správci daně datovou zprávou údaje o evidované tržbě a vystavit zákazníkovi účtenku, která by obsahovala všechny údaje uvedené v ustanovení § 20 zákona o evidenci tržeb. Právnická osoba a podnikající fyzická osoba musí prokázat, že vynaložila veškeré úsilí, které bylo možno požadovat, aby porušení právní povinnosti zabránila.
Údaje o přijatých platbách po dobu nefunkčního pokladního zařízení je poplatník povinen správci daně zaslat z funkčního pokladního zařízení dodatečně po odstranění příčin.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat