V případě potřeby (například změna telefonního čísla) je ze strany uživatele možné změnit telefonní číslo určené pro zasílání SMS s autentizačním kódem pro přihlášení do DIS+. Po přihlášení do informačního systému daňových informačních schránek (IS DIS) lze telefonní číslo změnit na záložce UŽIVATELSKÝ ÚČET.
Postup, jak změnit telefonní číslo pro zasílání autentizační SMS:
1. Po přihlášení do IS DIS klikněte na ikonku panáčka v pravém horním rohu a vyberte možnost UŽIVATELSKÝ ÚČET.
2. Na stránce UŽIVATELSKÝ ÚČET v poli TELEFON vyplňte nové telefonní číslo a klikněte na tlačítko ULOŽIT NASTAVENÍ, tlačítko se nachází v pravé části dané stránky.
Po uložení nastavení bude na uvedené telefonní číslo zaslána potvrzující SMS.
Kliknutím na tlačítko POSLAT TESTOVACÍ SMS dojde k odeslání SMS na uvedené telefonní číslo, tím lze ověřit správnost zadání.
V případě, že není možné využít pro přihlášení do DIS+ původní telefonní číslo (např. z důvodu ztráty telefonu) je nutné požádat FS o vydání nových přístupových údajů. Důvodem je skutečnost, že bez přístupu k původnímu telefonnímu číslu není možné se do IS DIS přihlásit. Bez přihlášení, pak není možné telefonní číslo pro autentizační SMS, pomocí výše uvedeného návodu, změnit.