V aplikaci Internet Explorer mám deaktivováno blokování Pop-up oken, stále se však zobrazují jako blokovaná.

Všechny aktuální elektronické formuláře jsou k dispozici v aplikaci EPO2. Ve většině případů tedy není nutné toto nastavení automaticky otevíraných oken provádět.

V případě, že však potřebujete pracovat s formulářem aplikace EPO1, je nutné provést nastavení blokování Pop-up oken.

Postup nastavení blokování Pop-up oken (automaticky zobrazovaných oken):

  1. V aplikaci Internet Explorer klikněte na roletku "Nástroje", resp. na ikonku ozubeného kola, a dále na volbu "Možnosti Internetu".
  2. V zobrazeném okně klikněte na záložku "Osobní údaje".
  3. V části "Blokování automaticky otevíraných oken" klikněte na tlačítko "Nastavení". Otevře se okno "Nastavení blokování automaticky otevíraných oken".
  4. Internet Explorer - Možnosti Internetu - Osobní údaje

  5. Do vstupního pole "Adresa webu, který má být povolen" vyplňte *.mfcr.cz a stiskněte tlačítko "Přidat".
  6. Stiskem tlačítka "Zavřít" zavřete aktivní okno.

    IE - nastavení Pop-up oken

  7. Všechny provedené změny v okně "Možnosti Internetu" potvrďte tlačítkem "OK".

Pokud jsou Pop-up okna blokována, i přes správné nastavení v Internet Exploreru může toto blokování způsobovat jiná aplikace. Jedná se např. o některé specifické programy (např. CleanMyPC Free, PopUp Blocker, Smart Popup Blocker, PopOops, Hitware Popup Killer Lite, Popup Manager apod.), Google Toolbar, Yahoo! Toolbar a jim podobné, ICQ (resp. ICQ Lite), některé nadstavbové prohlížeče na jádru Microsoft Internet Explorer (např. Maxthon, Avant Browser, MYweb4net, Slim Browser),některé firewally, např. Check Point Integrity Flex, Zone Labs Integrity Desktop a antivirové programy, např. "F-Secure" apod. Před spuštěním aplikace EPO je nutné deaktivovat blokování automaticky otevíraných oken v příslušném programu! V některých případech pomůže až jejich odinstalování.

Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat