Jak postupovat, pokud na "ePodpoře" není řešení mého problému?

Pokud na ePodpoře nenaleznete řešení Vašeho dotazu, je možné se obrátit přímo na pracovníky technické podpory s žádostí o pomoc. Jak tedy postupovat, pokud na ePodpoře nenaleznete řešení svého problému?

Před odesláním dotazu:

  1. Jedná se o technický dotaz?

    (Problém s nastavením PC nebo prohlížeče, problém s certifikátem, stránky se nezobrazují, chyba při odeslání podání nebo při vstupu do aplikace, apod.)

    Připravte si PrintScreen (otisk obrazovky) stránky "Ověření konfigurace".

    Postup provedení ověření konfigurace:

    • Klikněte na „Ověření konfigurace
    • Na uvedené stránce klikněte na tlačítko "Zjistit" (vpravo nad menu "Rychlé odkazy").
    • Po provedení kontroly zobrazte pomocí posuvníku tabulku "Detail parametrů počítače" tak, aby byla viditelná celá tabulka, popř. největší její část.
    • Vytvořte PrintScreen stránky. – Jak vytvořím Print Screen (opis obrazovky)?
    • Pokud je to možné, připravte si také PrintScreen zobrazené chyby v aplikaci.
  2. Jedná se o chybu(y) při vyplňování formuláře EPO?

    (Zobrazené chyby ve formuláři, popř. chyby v Protokolu chyb formuláře EPO, nemožnost vyplnit jednotlivé položky formuláře, apod.)

    Připravte si XML soubor s daným podáním.Jak uložit pracovní XML soubor s podáním?
    (V případě potřeby je možné změnit „důvěrné“ informace ve formuláři podání za smyšlené. Jedná se např. o jméno, DIČ, RČ, adresu, apod.)
  3. Odeslání dotazu:

    1. Dotaz je možné odeslat pomocí níže uvedeného odkazu "nás kontaktovat", popř. přímo na adresu epodpora@fs.mfcr.cz
    2. Stručně popište chybu v aplikaci, problém s nastavením, apod.
    3. Do zprávy přiložte připravené PrintScreen, resp. XML soubor, a případné další podklady pro rychlé a úspěšné řešení problému.
    4. Odešlete zprávu.

     


     

    Generální finanční ředitelství nevyřizuje anonymní podání, opakovaná podání a jinak nestandardní podání např. nesrozumitelného anebo zmatečného obsahu, obsahující vulgární výrazy, nebo zaslaná pouze na vědomí.

Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat