Technické problémy, chybová hlášení
Je zobrazena stručná odpověď. Podrobnosti zobrazíte kliknutím na "úplná odpověď".
Zobrazení chyby je pravděpodobně způsobeno špatným nastavením Důvěryhodných webů a chráněného režimu prohlížeče Internet Explorer.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Pokud je certifikát uložen na čipové kartě nebo USB klíči, je třeba, aby v okamžiku podpisu byla čtečka čipových karet s vloženou čipovou kartou (nebo USB klíč) připojena k PC.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Zobrazení chyby je pravděpodobně způsobeno absencí nastavení příslušných webů do zóny tzv. "důvěryhodných webů". Jak mám správně nastavit "Důvěryhodné weby"?
Pokud je certifikát uložen na čipové kartě nebo USB klíči, je třeba, aby v okamžiku podpisu byla čtečka čipových karet s vloženou čipovou kartou (nebo USB klíč) připojena k PC.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Zobrazení chyby je pravděpodobně způsobeno absencí kořenových (root) certifikátů vydavatele Vašeho kvalifikovaného certifikátu v datovém úložišti Windows. Kořenové certifikáty vydavatele (certifikační autority) ověřují platnost Vašeho kvalifikovaného certifikátu a jsou pro práci s certifikátem, na daném PC, nezbytné.
Kořenové certifikáty jsou k dispozici na stránce vydavatele Vašeho kvalifikovaného certifikátu. Tyto kořenové certifikáty je třeba nainstalovat do skupiny "Důvěryhodné kořenové certifikační autority". Instalace kořenových certifikátů probíhá dle pokynů vydavatele kvalifikovaného certifikátu.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Zobrazení chyby je pravděpodobně způsobeno absencí kořenových (root) certifikátů vydavatele Vašeho kvalifikovaného certifikátu v datovém úložišti Windows. Kořenové certifikáty vydavatele (certifikační autority) ověřují platnost Vašeho kvalifikovaného certifikátu a jsou pro práci s certifikátem, na daném PC, nezbytné.
Kořenové certifikáty jsou k dispozici na stránce vydavatele Vašeho kvalifikovaného certifikátu. Tyto kořenové certifikáty je třeba nainstalovat do skupiny "Důvěryhodné kořenové certifikační autority". Instalace kořenových certifikátů probíhá dle pokynů vydavatele kvalifikovaného certifikátu.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Pokud se nepodaří nahrát kvalifikovaný certifikát ze souboru "PFX", resp. "P12", může být soubor poškozen nebo není zadáváno platné heslo nastavené při exportu certifikátu.
V tomto případě proveďte nový export certifikátu, včetně privátního klíče, do souboru "PFX", nastavte vysokou úroveň zabezpečení a následně zadejte heslo k certifikátu.
Další možností pro podpis je použití certifikátu uloženém/nainstalovaném v datovém úložišti Windows.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
V případě zobrazení výše uvedené chyby, doporučujeme zkontrolovat, popř. provést nastavení tzv. důvěryhodných webů. Následně prosím proveďte instalaci ActiveX prvku CryptSignX.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Zobrazení chyby je pravděpodobně způsobeno absencí nastavení příslušných webů do zóny tzv. "Důvěryhodných webů". Jak mám správně nastavit "Důvěryhodné servery"?
Kontaktní formulář
*povinné údaje
**soubory o maximální velikosti 3MB (dohromady) s příponou jpg, jpeg, gif, pdf, doc, docx, xls, txt, xml, zip
Generální finanční ředitelství nevyřizuje anonymní podání, opakovaná podání a jinak nestandardní podání např. nesrozumitelného anebo zmatečného obsahu, obsahující vulgární výrazy, nebo zaslané pouze na vědomí.
Při práci v aplikaci EPO je zobrazeno některé z výše uvedených chybových hlášení. Chyba pravděpodobně vzniká v důsledku chybného načtení aplikačního programového vybavení z dočasných souborů. Proto v první řadě proveďte vymazání dočasných souborů v aplikaci Internet Explorer a JAVA.
Řadu problémů lze odstranit přidáním příslušného webu do zóny tzv. důvěryhodných webů.
Problém by také mohl být se SSL spojením. Generální finanční ředitelství používá certifikát serveru od certifikační autority DigiCert INC.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat