15.03.2024

Kompletní předvyplnění daňového přiznání z příjmu fyzických osob pro uživatele DIS+

Zavřít

Jak změním telefonní číslo pro zasílání autentizační SMS?

V případě potřeby (například změna telefonního čísla) je ze strany uživatele možné změnit telefonní číslo určené pro zasílání SMS s autentizačním kódem pro přihlášení do DIS+. Po přihlášení do informačního systému daňových informačních schránek (IS DIS) lze telefonní číslo změnit na záložce UŽIVATELSKÝ ÚČET.

Postup, jak změnit telefonní číslo pro zasílání autentizační SMS:
1. Po přihlášení do IS DIS klikněte na ikonku panáčka v pravém horním rohu a vyberte možnost UŽIVATELSKÝ ÚČET.

2. Na stránce UŽIVATELSKÝ ÚČET v poli TELEFON vyplňte nové telefonní číslo a klikněte na tlačítko ULOŽIT NASTAVENÍ, tlačítko se nachází v pravé části dané stránky.


Po uložení nastavení bude na uvedené telefonní číslo zaslána potvrzující SMS.

Kliknutím na tlačítko POSLAT TESTOVACÍ SMS dojde k odeslání SMS na uvedené telefonní číslo, tím lze ověřit správnost zadání.


V případě, že není možné využít pro přihlášení do DIS+ původní telefonní číslo (např. z důvodu ztráty telefonu) je nutné požádat FS o vydání nových přístupových údajů. Důvodem je skutečnost, že bez přístupu k původnímu telefonnímu číslu není možné se do IS DIS přihlásit. Bez přihlášení, pak není možné telefonní číslo pro autentizační SMS, pomocí výše uvedeného návodu, změnit. 

 






*povinné údaje

**soubory o maximální velikosti 3MB (dohromady) s příponou jpg, jpeg, gif, pdf, doc, docx, xls, txt, xml, zip

Generální finanční ředitelství nevyřizuje anonymní podání, opakovaná podání a jinak nestandardní podání např. nesrozumitelného anebo zmatečného obsahu, obsahující vulgární výrazy, nebo zaslané pouze na vědomí.