Pokud na ePodpoře nenaleznete řešení Vašeho dotazu, je možné se obrátit přímo na pracovníky technické podpory s žádostí o pomoc. Jak tedy postupovat, pokud na ePodpoře nenaleznete řešení svého problému?
Před odesláním dotazu:
-
Jedná se o technický dotaz?
(Problém s nastavením PC nebo prohlížeče, problém s certifikátem, stránky se nezobrazují, chyba při odeslání podání nebo při vstupu do aplikace, apod.)
Připravte si PrintScreen (otisk obrazovky) stránky "Ověření konfigurace".Postup provedení ověření konfigurace:
- Klikněte na „Ověření konfigurace“
- Na uvedené stránce klikněte na tlačítko "Zjistit" (vpravo nad menu "Rychlé odkazy").
- Po provedení kontroly zobrazte pomocí posuvníku tabulku "Detail parametrů počítače" tak, aby byla viditelná celá tabulka, popř. největší její část.
- Vytvořte PrintScreen stránky. – Jak vytvořím Print Screen (opis obrazovky)?
- Pokud je to možné, připravte si také PrintScreen zobrazené chyby v aplikaci.
-
Jedná se o chybu(y) při vyplňování formuláře EPO?
(Zobrazené chyby ve formuláři, popř. chyby v Protokolu chyb formuláře EPO, nemožnost vyplnit jednotlivé položky formuláře, apod.)
Připravte si XML soubor s daným podáním. – Jak uložit pracovní XML soubor s podáním?
(V případě potřeby je možné změnit „důvěrné“ informace ve formuláři podání za smyšlené. Jedná se např. o jméno, DIČ, RČ, adresu, apod.) - Dotaz je možné odeslat pomocí níže uvedeného odkazu "nás kontaktovat", popř. přímo na adresu epodpora@fs.mfcr.cz
- Stručně popište chybu v aplikaci, problém s nastavením, apod.
- Do zprávy přiložte připravené PrintScreen, resp. XML soubor, a případné další podklady pro rychlé a úspěšné řešení problému.
- Odešlete zprávu.
Odeslání dotazu:
Generální finanční ředitelství nevyřizuje anonymní podání, opakovaná podání a jinak nestandardní podání např. nesrozumitelného anebo zmatečného obsahu, obsahující vulgární výrazy, nebo zaslaná pouze na vědomí.