S čím se mohu obrátit na ePodporu

Internetové stránky ePodpora jsou součástí technické podpory aplikací portálu MOJE daně. Jedná se mimo jiné o aplikace Elektronická podání pro Finanční správu(EPO), Daňovou informační schránku plus (DIS+), Vracení DPH v rámci EU (VAT), Elektronická evidence tržeb (EET), Registr DPH (REG), apod.

Na ePodporu se můžete obrátit s jakýmkoliv technickým problémem v aplikacích portálu MOJE daně. Může se jednat o zobrazení chyby, problém v některé z aplikací, nastavení prohlížeče Internetu, podpisovou aplikaci ePodpisFS, apod. Dále se může jednat např. o problém s kvalifikovaným certifikátem. Zde je však nutné si uvědomit, že Generální finanční ředitelství není vydavatelem tohoto certifikátu.

Generální finanční ředitelství nevyřizuje anonymní podání, opakovaná podání a jinak nestandardní podání např. nesrozumitelného anebo zmatečného obsahu, obsahující vulgární výrazy, nebo zaslaná pouze na vědomí.

Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat