Seznam okruhů častých dotazů
Mezi nejčastější příčiny neúspěšné aprobace do DIS+ patří:
- Přihlašující se fyzická osoba není v informačním systému datových schránek (ISDS) ztotožněna s registrem obyvatel (ROB)
- Fyzická osoba přihlašující se zaručenou identitou (Identita občana) neudělila souhlas k poskytnutí údajů nutných pro dostatečnou a jednoznačnou identifikaci uživatele
- Přihlašující se fyzická osoba není evidována v registru obyvatel (ROB)
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Přehlášení do DIS+ je možné pomocí Identity občana, datové schránky nebo přihlašovacích údajů přidělených Finanční správou ČR.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Pro přihlášení do DIS+ pomocí služby Identita občana prostřednictvím identitiního prostředku I. CA je třeba použít komerční identitní certifikát uložený na čipové kartě Starcos 3.5 a vyšší.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Po vstupu do DIS+ jsou zobrazeny relevantní informace týkající se dané DIS+.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Přístupové údaje přidělené Finanční správou ČR je možné, po přihlášení do informačního systému daňových informačních schránek (IS DIS), zneplatnit na záložce UŽIVATELSKÝ ÚČET.
Upozorňujeme, že zneplatnění údajů je nevratné a okamžité.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Pro načtení XML souborů uložených v DIS+ je nejprve nutné se přihlásit do informačního systému daňových informačních schránek (IS DIS) a vstoupit do DIS+.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat
Zobrazovaná chyba spojená s nemožností předání dostatečné a jednoznačné identifikace je spojena se skutečností, že v informačním systému Datových schránek (ISDS) nejste správně ztotožněni s registrem obyvatel (ROB).
Uživatel ISDS, který není ztotožněn s ROB, má možnost sám provést ztotožnění v části Nastavení v Datové schránce, pomocí volby Ztotožnění s Registrem obyvatel.
Nenašli jste odpověď, neváhejte nás kontaktovat